Φέτος παρατηρήθηκε μεγάλη μείωση στον αριθμό των αρίστων, των υποψηφίων δηλαδή που συγκέντρωσαν πάνω από 19.000 μόρια, ακόμα και πάνω από 18.000 μόρια

Τα στατιστικά των αποτελεσμάτων των υποψηφίων και της κλιμάκωσης των μορίων, δείχνουν πτώση των βάσεων στην πλειονότητα των σχολών όλων των Επιστημονικών Πεδίων. Φέτος, παρατηρήθηκε μεγάλη μείωση στον αριθμό των αρίστων, των υποψηφίων δηλαδή που συγκέντρωσαν πάνω από 19.000 μόρια, ακόμα και πάνω από 18.000 μόρια.

Μικρή πτώση αναμένεται και στις βάσεις των νομικών σχολών, ενώ γενικότερα στο 1ο Επιστημονικό Πεδίο όσο πιο χαμηλόβαθμη η σχολή, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η πτώση. Επομένως, στο 1ο επιστημονικό πεδίο των Ανθρωπιστικών Σπουδών αναμένεται γενική πτώση βάσεων σε δύο ταχύτητες: Μικρή στα περιζήτητα τμήματα και αυξημένη έως -500 μόρια στις μεσαίες σχολές. Στην πτώση συμβάλλουν τα υψηλά ποσοστά αποτυχίας στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, στα Αρχαία Ελληνικά, στην Ιστορία και στην Κοινωνιολογία.

Όσον αφορά στο 2ο Επιστημονικό Πεδίο, των Θετικών Επιστημών, επίσης καθοδική πορεία αναμένεται να έχουν οι πολυτεχνικές σχολές, αλλά και οι σχολές Φυσικής και Μαθηματικών. Αναμένεται πτώση της τάξεως των 150-250 μορίων στα περιζήτητα τμήματα και πιο εντυπωσιακή στις χαμηλότερης προτίμησης σχολές, κυρίως των περιφερειακών τμημάτων, που θα “φλερτάρουν” με τη βάση και θα βρεθούν πολύ πιο κάτω από τα 11.000 μόρια. Εδώ, οι επιδόσεις στη Χημεία με γραπτά κάτω από τη βάση, παίζει καθοριστικό ρόλο. Πάντως, οι επιδόσεις σε Φυσική και Μαθηματικά είναι καλύτερες από πέρυσι στα γραπτά που βαθμολογικά βρίσκονται στην κλίμακα του “άριστα”.

Καθοδική πορεία αναμένεται να έχει επίσης η πλειονότητα των σχολών του 4ου Επιστημονικού Πεδίου, των Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής. Στο 4ο επιστημονικό πεδίο η εικόνα δεν είναι ομοιόμορφη, καθώς αναμένεται μικρή πτώση στις υψηλόβαθμες σχολές και αυξομειώσεις σε τμήματα μεσαίας βαθμολογίας. Μεγάλος αναμένεται να είναι ο αριθμός των σχολών “κάτω από τη βάση”, αφού το 45% των υποψηφίων έχουν συγκεντρώσει έως 10.000 μόρια.

Πηγή: skai.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ