Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Ο Αστακός υποψήφια περιοχή για εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

Κοινοποίηση

Προοπτική μέχρι και για 5.000 θέσεις εργασίας – Το ύψος της επένδυσης στη φάση εκκίνησης φτάνει στο ποσό των 100 εκ. ευρώ

Τρεις φαίνεται πως είναι οι υποψήφιες περιοχές για την επένδυση της Next.e.GΟ στην Ελλάδα, για το που θα κατασκευαστεί τόσο το εργοστάσιο της εταιρείας, το οποίο σε πρώτη φάση θα έχει τη δυνατότητα να παράγει έως 30.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανά έτος, όσο και το Κέντρο Τεχνολογίας και Καινοτομίας για ερευνητικούς σκοπούς. Σύμφωνα με το epixeiro.gr, προκρίνεται αρχικά η λύση της Καβάλας (λόγω και της ύπαρξης του λιμανιού), ενώ «υποψήφια» είναι επίσης η Κοζάνη και γενικότερα η Πτολεμαΐδα (ώστε να αξιοποιηθεί και το project της απολιγνιτοποίησης). Μια τρίτη περιοχή που εξετάζεται είναι εκείνη του Αστακού Αιτωλοακαρνανίας.

Στόχος, άλλωστε, δεν είναι μόνο να δημιουργηθεί ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά να αναπτυχθεί ένα ολόκληρο cluster με άλλες εταιρείες, που θα γειτνιάζουν με το εργοστάσιο και θα το εφοδιάζουν με τις απαραίτητες πρώτες ύλες. Οι επιχειρήσεις αυτές θα είναι κυρίως Ελληνικές, αλλά προβλέπεται και η συνεργασία με εταιρείες από γειτονικά κράτη. Έτσι, αν και υπολογίζεται πως θα δημιουργηθούν 1.000 άμεσες θέσεις εργασίας, υπάρχει η προοπτική, μαζί με τις έμμεσες, να φτάσουν τις 5.000.

Σε κάθε περίπτωση, αυτή τη στιγμή το project στοχεύει στην υπογραφή του σχετικού μνημονίου συνεργασίας. Από τη στιγμή που θα υπογραφεί και θα γίνει η τελική επιλογή του χώρου, το πλάνο «προβλέπει» πως το έργο θα ολοκληρωθεί σε 24 μήνες.

Η εγκατάσταση θα έχει παραγωγική ικανότητα έως και 30.000 αυτοκίνητα ετησίως, ενώ το ύψος της επένδυσης στη φάση εκκίνησης φτάνει στο ποσό των 100 εκ. ευρώ! Το project της Next.e.GΟ χαρακτηρίζεται ως «ελκυστικό», διότι τα αυτοκίνητα που θα παραχθούν θα βρίσκονται μέσα στον αστικό ιστό, με χαμηλές ταχύτητες και με χαμηλό κόστος, οπότε θα είναι προσιτά και για την Ελληνική αγορά, αλλά και για εκείνη των Βαλκανίων.

Όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε σχετική τηλεδιάσκεψη, «το θέμα δεν είναι μόνο η κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου, αλλά ένας διαφορετικός τρόπος να οραματιζόμαστε πώς θα γίνεται η παραγωγή στην εποχή του internet of things. Και επίσης, μας επιτρέπει να ολοκληρώσουμε το έργο σε ένα πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα παραδοσιακά χρονοδιαγράμματα κατασκευής βιομηχανικών μονάδων παραγωγής αυτοκινήτων».

«Η Ελλάδα επιστρέφει δυναμικά στον επενδυτικό χάρτη των μεγάλων εταιρειών. Μια νέα προοπτική ανοίγεται για την χώρα μας με την συμφωνία αυτή. Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας για την υλοποίηση της, αλλά και για την διευκόλυνση και άλλων επιχειρηματικών προοπτικών που αναζωπυρώνουν τον κλάδο της Βιομηχανικής παραγωγής στη χώρα μας» σημείωσε με τη σειρά του ο Υφυπουργός Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία Κώστας Φραγκογιάννης.

Την ίδια στιγμή, ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Εξωτερικών, υπεύθυνος για την Οικονομική Διπλωματία και Πρόεδρος του Enterprise Greece Γιάννης Σμυρλής ανέφερε πως «η συμφωνία υπογραμμίζει όχι μόνο τη δυνατότητα της χώρας μας να προσελκύει επενδύσεις υψηλής ποιότητας αλλά και τη δέσμευση της κυβέρνησης να συνδυάσει και να εφαρμόσει ένα στρατηγικό σχέδιο που θα δημιουργήσει το σωστό επιχειρηματικό οικοσύστημα», στοχεύοντας και στη σταδιακή μετατροπή της Ελλάδας σε χώρα αναφοράς για την ηλεκτροκίνηση.

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: