Η ΔΕΗ συνεχίζει να ενισχύει τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης με κάθε τρόπο

Περισσότερα από 100 καταστήματα της ΔΕΗ επαναλειτούργησαν από τη Δευτέρα 11 Μαΐου, αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων. Σε όλα τα καταστήματα, σύμφωνα με τη Διοίκησης της Επιχείρησης, υπήρξε αυστηρή τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας για την προστασίας των εργαζομένων και των πελατών, όπως θερμομέτρηση, ειδικές σημάνσεις για τήρηση αποστάσεων, χρήση μασκών, αντισηπτικά, κ.α.

Η ΔΕΗ προτρέπει τους καταναλωτές της, προκειμένου ν’ αποφύγουν τον όποιο συνωστισμό, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους μέσα από το site της ΔΕΗ www.dei.gr και από το τηλεφωνικό κέντρο 11770, του οποίου το ωράριο έχει αυξηθεί και πλέον καλύπτει όλο σχεδόν το εύρος συναλλαγών (πληρωμές, νέα συμβόλαια, αλλαγή στοιχείων, διακανονισμοί κλπ).

Μάλιστα, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΔΕΗ έχει ξεκινήσει την επικοινωνία με τους μεγάλους επικοινωνιακούς παρόχους, προκειμένου να πετύχει μείωση των χρεώσεων στους συνδρομητές τους, οι οποίοι καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο 11770.

Ήδη, έχει συμφωνήσει με τη Wind, η οποία προχώρησε τα τελευταία 24ωρα σε μείωση της χρέωσης κατά 47% για τις κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο προς το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ 11770.

Η ΔΕΗ συνεχίζει να ενισχύει τα κανάλια επικοινωνίας κι εξυπηρέτησης με κάθε τρόπο και ήδη τις τελευταίες ημέρες εξυπηρετεί τους πελάτες της μέσα από τη σελίδα της στο Facebook, απαντώντας σε αιτήματα και μηνύματα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ