Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Αθήνα – Πάτρα σε 1 ώρα και 40 λεπτά!

Κοινοποίηση

Στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής, η επιβατική κίνηση θα ανέλθει σε 1.100.000 άτομα – Τι είπε ο Κ. Καραμανλής στο 8ο Regional Growth Conference

Στην απουσία υποδομών που παρουσιάζει η Δυτική Ελλάδα εστίασε ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης, σε παρέμβασή του την Παρασκευή 3 Ιουλίου στο 8ο Regional Growth Conference 2020, στην ενότητα «Περιφερειακή Πολιτική και Νέες Υποδομές», με κεντρικό ομιλητή τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.

Ο Υπουργός παρουσίασε την πρόταση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τη διέλευση της Σιδηροδρομικής Γραμμής από την πόλη της Πάτρας που προβλέπει υπογειοποίηση σε μήκος 5,16 χλμ. από το ύψος της Κανελλοπούλου και άνοδος στην περιοχή της Ακτής Δυμαίων, με έξι υπόγειους σταθμούς.

«Μια λύση που απελευθερώνει συνολικά 70 στρέμματα στον πυκνό ιστό της πόλης, εξασφαλίζει τη λειτουργία του προαστιακού, καταργεί όλες τις επικίνδυνες ισόπεδες διαβάσεις, ενώ εφαρμόζεται η υπογειοποίηση σε όλο το μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής» περιέγραψε ο κ. Καραμανλής και κατέληξε: «Θέλουμε τη γνώμη σας. Ήρθε η ώρα να σταματήσει η πόλη να διχάζεται». Σύμφωνα με την πρόταση που παρουσιάστηκε, ο χρόνος ταξιδιού από την Αθήνα έως το Λιμάνι της Πάτρας μειώνεται στη 1 ώρα και 40 λεπτά κι εκτιμάται ότι στον πρώτο χρόνο λειτουργίας η επιβατική κίνηση θα ανέλθει σε 1.100.000 άτομα.

Μιλώντας για τις υποδομές της περιοχής, ο κ. Φαρμάκης σχολίασε: «Φαντάζομαι ότι συμφωνείτε κύριε υπουργέ και αγαπητοί φίλοι ότι η Ελλάδα, παρά τα όποια σημαντικά έργα έγιναν τα τελευταία χρόνια, κυρίως λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, ακόμα υστερεί σε υποδομές. Και δεν είναι τυχαίο που εν έτει 2020, ακόμα η Αθήνα πασχίζει να ολοκληρώσει το μετρό και η Θεσσαλονίκη να… φτιάξει μετρό. Όμως, πίσω από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει μια ολόκληρη Ελλάδα. Και σε αυτή την Ελλάδα, επιτρέψτε μου να πω ότι η Δυτική Ελλάδα, όπως και συνολικά ο Δυτικός άξονας της χώρας, παραμένουν παραμελημένοι για πάρα πολλά χρόνια». Ο Περιφερειάρχης εξειδίκευσε την τοποθέτησή του σε δύο μεγάλα έργα που περιμένει η Δυτική Ελλάδα, την Πατρών – Πύργου και τη νέα σιδηροδρομική γραμμή.

«Μιλάμε, δυστυχώς, για υποδομές που θα έπρεπε να θεωρούνται αυτονόητες και να έχουν δημιουργηθεί προ πολλού. Όμως, ακόμα εκκρεμούν. Πολιτικές καριέρες έχουν στηθεί πάνω σε ψευτοδιλήμματα και σε βάρος των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας. Επιτέλους, τα σήριαλ θέλουμε να τελειώνουν. Είμαστε εδώ για να διεκδικήσουμε για τους πολίτες που μας εμπιστεύτηκαν και να διασφαλίσουμε τις καλύτερες τεχνικές λύσεις για την περιοχή» τόνισε ο κ. Φαρμάκης.

Ο κ. Καραμανλής, σε ό,τι αφορά την Πατρών – Πύργου, τόνισε μεταξύ άλλων: «Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο κάναμε ότι δεν μπόρεσε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ σε 4,5 χρόνια. Πήραμε την πολιτική απόφαση και δώσαμε τέλος στην κατάτμηση του έργου, εξασφαλίσαμε τη χρηματοδότηση του και ήρθαμε σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο την Ολυμπία Οδό. Έτσι, διασφαλίζεται η ολοκλήρωση της Πατρών – Πύργου χωρίς να στοιχίσει περισσότερο και παράλληλα ο παραχωρησιούχος αναλαμβάνει τη συντήρηση και λειτουργία του δρόμου. Για το ενδιάμεσο διάστημα έως την υλοποίηση του δρόμου και με δεδομένα τα πολλά θανατηφόρα που σημειώνονται, υλοποιούμε στοχευμένες παρεμβάσεις ύψους 25 εκ. ευρώ για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας».

Η παρέμβαση του Περιφερειάρχη Νεκτάριου Φαρμάκη:

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: