Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

Ακόμη ένα βήμα για το Άκτιο – Αμβρακία: Στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση

Κοινοποίηση

Απόλυτος στόχος να υπογραφεί η σύμβαση μέχρι το τέλος του έτους

Ένα ακόμη βήμα για την εργολαβία-σκούπα που θα ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Άκτιο-Αμβρακία. Σύμφωνα με το ypodomes.com, η σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και τη Μυτιληναίος εστάλη την Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου στο Ελεγκτικό Συνέδριο.

Εφόσον δεν υπάρξουν υποδείξεις για αλλαγές που θα καθυστερήσουν την έγκρισή της, η σύμβαση στη συνέχεια θα πάει στη Βουλή, για να παρουσιαστεί, όπως γίνεται σε όλα τα μεγάλα έργα. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, απόλυτος στόχος είναι να υπογραφεί η σύμβαση κατασκευής μέχρι το τέλος του έτους.

Ο διαγωνισμός, που έχει κλείσει αισίως 26 μήνες, έχει περάσει ως γνωστόν από πολλές δικαστικές μάχες κι έχει ακόμα μία. Η αίτηση ακύρωσης που έχει καταθέσει στο ΣτΕ η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ θα εκδικαστεί τον Δεκέμβριο, αλλά δεν επηρεάζει την εξέλιξη, ακόμα και ολοκλήρωση του διαγωνισμού.

Η Μυτιληναίος, η ανάδοχος της εργολαβίας-σκούπας, θα δώσει τις δικές της εξετάσεις σ’ ένα έργο υψηλών απαιτήσεων, όπου εκτός από την ικανότητα που απαιτείται, υπάρχει και μεγάλη πίεση χρόνου.

Το έργο που αναλαμβάνει με ποσοστό έκπτωσης 39,63%, πρέπει να ολοκληρωθεί εντός του τρέχοντος ΕΣΠΑ, καθώς πρόκειται για έργο-phasing, δηλαδή έχει ήδη χρηματοδοτηθεί και απ’ το προηγούμενο ΕΣΠΑ 2007-2013.

Το έργο

Η εργολαβία-σκούπα που ολοκληρώνει τη μετατροπή του άξονα “καρμανιόλα” Άκτιο-Αμβρακία, σε ασφαλή κλειστό αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων, έχει πίσω της 10 χρόνια ιστορίας και μόλις 15 από τα συνολικά 48,5 χλμ. στην κυκλοφορία. Σήμερα λειτουργεί το τμήμα Άκτιο-Βόνιτσα.

Η χρονική διάρκεια του έργου έχει οριστεί σε 30 μήνες, όμως εντός 15μήνου από την έναρξη του έργου θα πρέπει να ολοκληρωθεί η περίφημη παράκαμψη Αμφιλοχίας, που αφορά ένα υποτμήμα 18 χιλιομέτρων. O αυτοκινητόδρομος, μήκους 48,5 χλμ., έχει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου με 2+2 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και ανισόπεδους κόμβους και με τη λειτουργία του αναμένεται ν’ αυξήσει γεωμετρικά τα επίπεδα οδικής ασφάλειας.

Το κόστος είναι 150 εκ. ευρώ. Επιπλέον υπάρχει ένα ποσό 10,5 εκ. ευρώ για προαιρετικά έργα και θ’ αφορά την εκτέλεση εργασιών για την απ’ ευθείας σύνδεση της απόληξης του οδικού άξονα με την Ιόνια Οδό, στον ανισόπεδο κόμβο Ριβίου.

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: