Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024

4 εκ. ευρώ για την τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας

Κοινοποίηση

Για το χρονικό διάστημα 2021-2023 – Δράσεις προβολής προϋπολογισμού 4 εκ. ευρώ στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014- 2020»

Την ένταξη της Πράξης «Δράσεις Προβολής Δυτικής Ελλάδας» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014- 2020» υπέγραψε ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης.

«Τετραπλασιάζουμε τους πόρους τουριστικής προβολής της Περιφέρειας, ξεκινώντας την υλοποίηση ενός μεγάλου και φιλόδοξου σχεδιασμού» σημείωσε σχετικά ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού και Τουρισμού Νικόλαος Κοροβέσης.

Η Πράξη αφορά το χρονικό διάστημα 2021-2023 και είναι συνολικού προϋπολογισμού 4 εκ. ευρώ. Είναι η πρώτη φορά που ένα τόσο σημαντικό ποσό διατίθεται για την προβολή και ανάδειξη της Δυτικής Ελλάδας μέσα από ένα σύνολο δράσεων που περιλαμβάνονται στον σχεδιασμό, ο οποίος στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες.

Ο πρώτος πυλώνας αφορά τη συμμετοχή σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και εκδηλώσεις, τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό της χώρας. Περιλαμβάνονται συμμετοχές σε B2B Workshops, επαγγελματικά ταξίδια, εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμών της Δυτικής Ελλάδας, κ.λπ..

Ο δεύτερος πυλώνας αφορά την υλοποίηση διαφημιστικής εκστρατείας και συνδυασμένες ενέργειες τουριστικής προβολής, περιλαμβάνοντας την παραγωγή έντυπου και ψηφιακού διαφημιστικού υλικού, την online διαφημιστική προβολή, δράσεις προσέλκυσης αεροπορικών εταιρειών στα αεροδρόμια της Δυτικής Ελλάδας κ.α..

Οι «ψηφιακές υποδομές» αποτελούν τον τρίτο πυλώνα, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ψηφιακή πλατφόρμα προβολής και διαχείρισης προορισμών της Δυτικής Ελλάδας, αλλά και έναν ηλεκτρονικό μηχανισμό υλοποίησης και παρακολούθησης του συνόλου της δράσης τουριστικής προβολής.

Τέλος, ο τέταρτος πυλώνας περιλαμβάνει το επίσης πολύ σημαντικό πεδίο της ανάπτυξης και εφαρμογής ενός ολοκληρωμένου σχεδίου διαρκούς επιμόρφωσης των επαγγελματιών στον τομέα του τουρισμού και της εστίασης.

«Στο σχέδιο δράσεων που καταρτίσαμε περιλαμβάνονται οι πιο σύγχρονες μορφές τουριστικής προβολής, όπως μεταξύ άλλων εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα με απεικονίσεις προορισμών και δημιουργία διαδρομών, συλλογή δεδομένων που αφορούν τη Δυτική Ελλάδα από άλλους διαδικτυακούς τόπους, ηλεκτρονική προβολή των τοπικών επιχειρήσεων, ακόμα και δημιουργία ενός ψηφιακού ξεναγού μέσω του οποίου θα γίνεται παρουσίαση 200 προορισμών με τρισδιάστατες αναπαραστάσεις. Για πρώτη φορά λοιπόν, η Δυτική Ελλάδα αποκτάει έναν πολύπλευρο και φιλόδοξο σχεδιασμό τουριστικής προβολής, καθώς και τους πόρους για να τον υλοποιήσει, δείχνοντας ότι αποτελεί μία περιοχή υψηλών δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε Έλληνες και ξένους τουρίστες» επισήμανε ο κ. Κοροβέσης.

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: