Πέμπτη, 9 Μαΐου, 2024

Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο: Ξεκίνησαν τα έργα στο Μπράλος – Άμφισσα

Κοινοποίηση

Έχει ξεκινήσει ο καθαρισμός και η χάραξη του δρόμου

Γεγονός είναι τα πρώτα έργα για την αναβάθμιση του τμήματος Μπράλος-Άμφισσα στον άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο. Το έργο, που υπεγράφη φέτος στις 16 Φεβρουαρίου, είναι σε φάση προκαταρκτικών εργασιών, ολοκλήρωσης των μελετών και κινείται εντός χρονοδιαγράμματος. Όπως γράφει το ypodomes.com, η ανάδοχος εταιρεία (ΑΒΑΞ) έχει ξεκινήσει τον καθαρισμό και την διάνοιξη των μετώπων, δηλαδή της χάραξης του δρόμου, που θα μπουν οι μπουλντόζες.

Παράλληλα τρέχει η ενεργοποίηση του εργοταξίου, το οποίο βρίσκεται ανάμεσα σε Μπράλο και Γραβιά, στο ύψος ενός βενζινάδικου πιο κοντά στην περιοχή της Γραβιάς όπου υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος χώρος για την υποδοχή του. Μαζί τρέχει και η επάνδρωσή του με το απαραίτητο προσωπικό. Πρόκειται για δασικές εκτάσεις που παραδόθηκαν στην ΑΒΑΞ από τα Δασαρχεία με Πρωτόκολλα Εγκατάστασης.

Πρόκειται για ένα έργο που γίνεται σε δύσκολο γεωγραφικό ανάγλυφο και σε σχετικά μεγάλο υψόμετρο, γεγονός που δημιουργεί μεγαλύτερες προκλήσεις, ιδιαίτερα κατά τους χειμερινούς μήνες.

Πέρα από την εγκατάσταση των εργοταξιακών γραφείων, πραγματοποιούνται εργασίες για την εγκατάσταση των εργοταξιακών εγκαταστάσεων (παρασκευαστήριο, συνεργείο, κ.λπ). Μαζί έχουν κατασκευαστεί οι οδοί πρόσβασης για τα ακρόβαθρα των γεφυρών Γ6 και Γ7, κατασκευάζονται οι οδοί πρόσβασης για τα στόμια εισόδου & εξόδου των σηράγγων.

Ένα μεγάλο έργο

Το τμήμα Μπράλος-Άμφισσα αποτελεί ένα από τα πιο δύσκολα τμήματα του διαγώνιου άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο και η υλοποίηση του ανοίγει τον δρόμο για την μελλοντική ολοκλήρωση και των άλλων τμημάτων που χρήζουν αναβάθμισης. Ο διαγώνιος άξονας Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο αναμένεται να ενώσει τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης και τον Ε65 (Λαμία-Καρδίτσα-Εγνατία) με την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα), τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και κατ` επέκταση την Ολυμπία Οδό (Ελευσίνα-Πάτρα-Πύργος).

Αναθέτουσα Αρχή είναι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ είναι 285,50 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 230,24 εκατ. ευρώ). Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2021-2027 και μάλιστα πρόσφατα εγκρίθηκε η ένταξή του σε αυτό.

Ακολουθήστε το agriniovoice.gr στο Google News.

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: