Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024

Για τη «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα» το 6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ στο Αγρίνιο (ΦΩΤΟ)

Κοινοποίηση

Στο επίκεντρο η βιώσιμη επιχειρηματικότητα

Το 6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών διοργάνωσαν το Σαββατοκύριακο 18 και 19 Ιανουαρίου το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «ΜΒΑ Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστήμιου Πατρών και ο Σύνδεσμος Αιτωλοακαρνάνων Επιχειρηματιών Ε.Ν.Α.

Το 6ο Συμπόσιο είχε θέμα την «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα» και έγινε στον πολυχώρο της Παλαιάς Λαχαναγοράς Αγρινίου.

Πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Δήμου Αγρινίου.

Προσκεκλημένες ήταν οι επιχειρήσεις και οι Οργανισμοί του κλάδου των τροφίμων και ποτών με συμμετοχή στα πάνελ συζήτησης, προβολή των προϊόντων τους, εκδηλώσεις γευσιγνωσίας και κυρίως επικοινωνία και γνωριμία με τους φοιτητές και την πανεπιστημιακή κοινότητα.

Στο Συμπόσιο τονίστηκε η ανάγκη υιοθέτησης καινοτόμων πρακτικών που θα συμβάλλουν στη βιώσιμη επιχειρηματικότητα. Εκπρόσωποι της πανεπιστημιακής κοινότητας και του επιχειρηματικού κόσμου αναφέρθηκαν στον κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο του υπερκαταναλωτισμού της κατανάλωσης που χαρακτηρίζει την εποχή μας, ενώ τάχθηκαν υπέρ της αξιοποίησης της παραγόμενης επιστημονικής γνώσης, ώστε το επιχειρηματικό κέρδος να συνδυάζεται με κοινωνικά και περιβαλλοντικά οφέλη.

Υπογραμμίστηκε ότι οι επιχειρήσεις, αποκτώντας τα αναγκαία εφόδια, έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώνουν στη στρατηγική, τις λειτουργίες και στα προϊόντα τους την αειφορία (δημιουργία αξίας, καλή διακυβέρνηση, περιβαλλοντική ακεραιότητα, κοινωνική συμμετοχή).

Στην εναρκτήρια συζήτηση του συμποσίου, που συντόνισε ο αναπληρωτής καθηγητής Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Πατρών Προκόπης Θεοδωρίδης, ανέπτυξαν τις απόψεις τους οι: Δημήτρης Νέντας (Τράπεζα Τροφίμων), Παναγιώτης Μίλης (διευθυντής Μάρκετινγκ), Λυδία Παπαδάκη (μάνατζερ Greek Sustainable Development Solutions Network). Από την πλευρά του, ο υποψήφιος διδάκτορας Τμήματος ΔΕΑΠΤ του Πανεπιστημίου Πατρών Θεοφάνης Ζαχαράτος παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνας «Σπατάλη Τροφίμων και Συμπεριφορά Καταναλωτή». Βάσει αυτών, μεταξύ άλλων, αναγνωρίζεται η σοβαρότητα του προβλήματος χωρίς ωστόσο να είναι διαδομένοι οι τρόποι αντιμετώπισής του. Για το λόγο αυτό κρίνεται επιβεβλημένη η ενημέρωση του κοινού και η ουσιαστική προώθηση της  ανακύκλωσης (κομποστοποίηση).

Στη συνέχεια το ενδιαφέρον εστιάστηκε στην παραγωγή του κρασιού, θέμα στο οποίο αναφέρθηκαν ο καθένας από τη δική του σκοπιά, οι: Νικόλαος Γρίβας (ΓΡΙΒΑΣ Ν. & Ν. Ο.Ε. – GRIVAS Wines), Αντώνης Παπαντώνης (ΟΙΝΟΠΟΪΙΑ ΠΑΠΑΝΤΩΝΗ), η Μαρία Τζίτζη (χημικός, οινολόγος, συγγραφέας, διεθνής κριτής οίνου) και ο Βασίλης Καρμανίδης (ΠΟΤΟΠΟΙΪΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ).

Στο πλαίσιο της συζήτησης για την «Τοπική και Εθνική Επιχειρηματικότητα» με την οποία ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα της διοργάνωσης, ενδιαφέροντα στοιχεία, παραδείγματα  και πτυχές της εμπειρίας τους παρουσίασαν οι: Αλέξανδρος Κουρής (Ζυθοποιία Νήσος, τιμητική συμμετοχή), Στέργιος Κουτσιώφτης (Φάρμες Ωμέγα), Αποστολία Καραμήτρου (Φάρμα Κτήμα Ταξιαρχών), Φώτης Μπερίκος (ΕΓΣ Αγρινίου, Εργοστάσιο ΑΜΦΙΓΑΛ), Αριστείδης Ματζουράτος, (www.avgotaraxo.gr – Αλιευτικός Συνεταιρισμός «Αναγέννηση»). Τη συζήτηση συντόνισε ο Κωνσταντίνος Πιστιόλας (ΕΥ.ΓΕ. ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ Α.Ε. – Agrino / Marpessa Smart Luxury Hotel).

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: