Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Στην αναβάθμιση των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών στοχεύει η Περιφέρεια

Κοινοποίηση

Δημιουργία Οδηγού Πολίτη και πρόβλεψη ανασχεδιασμού της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Πολιτών στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας

Την αναβάθμιση των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών επιθυμεί να πετύχει η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Οικονομικής Πολιτικής και Διοίκησης Π. Σακελλαρόπουλο, με τελικό στόχο την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών της Περιφέρειας.

Την Δευτέρα 27 Ιανουαρίου, ο κ. Σακελλαρόπουλος είχε συνάντηση με όλους τους Γενικούς Διευθυντές της Περιφέρειας με θέμα την λεπτομερή καταγραφή όλων των διαδικασιών, ώστε ο πολίτης να ενημερώνεται πλήρως και διαρκώς για τυχόν αλλαγές (π.χ. στο νομοθετικό πλαίσιο, στα έντυπα κτλ.) και σταδιακά την μέσω δικτυακού τόπου εξυπηρέτησή του, από το στάδιο της υποβολής μιας αίτησής του μέχρι την ικανοποίηση αυτής (με την έκδοση σχετικής διοικητικής πράξης κτλ).

Στόχος είναι η δημιουργία Οδηγού Πολίτη, που θα λειτουργεί ως βάση για αποδοτικότερη λειτουργία της Περιφέρειας με τελικό αποδέκτη τον πολίτη.

Τα άμεσα οφέλη για τους πολίτες θα είναι:

  • Η άμεση κι ευκολότερη πρόσβαση στην πληροφόρηση για όλους τους πολίτες και κυρίως για τα άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα στις μετακινήσεις.
  • Η μείωση των μετακινήσεων των πολιτών με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων.
  • Η αύξηση της διαφάνειας και του αισθήματος εμπιστοσύνης προς τις δημόσιες υπηρεσίες.
  • Η συμμετοχή των πολιτών στη βελτίωση των διαδικασιών καθώς έχει ενσωματωθεί η δυνατότητα επικοινωνίας με την Περιφέρεια και η δυνατότητα αξιολόγησης.

Τα οφέλη για την Περιφέρεια θα είναι:

  • Η αποσυμφόρηση των υπηρεσιών από το μεγάλο όγκο πολιτών.
  • Ο καλύτερος συντονισμός και η αύξηση της συνεργασίας μεταξύ των υπηρεσιών της.
  • Η καταγραφή της απαραίτητης πληροφορίας πάνω στην οποία μπορεί να στηριχθεί μελλοντικά η μοντελοποίηση και η απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών, καθώς και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, μέσω του οποίου θα παρέχονται ηλεκτρονικές υπηρεσίες 3ου, 4ου ή ακόμη και 5ου επιπέδου, στο οποίο οι χρήστες θα μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους, θα παρακολουθούν την πορεία της διεκπεραίωσής της σε κάθε βήμα της και τελικά θα λαμβάνουν ηλεκτρονικά την απάντηση.
Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: