ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ μέσα χρησιμοποιούνται για τη μετάδοση πληροφοριών, όχι όμως για την διακίνηση ιδεών.
ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ιδεών δε μπορεί να γίνει σε μια κοινωνία που δεν διαβάζει. Οι ιδέες (πολιτικές, οικονομικές, άλλες) συνεχίζουν να έχουν προνομιακό χώρο τους το έντυπο. Το βιβλίο και την εφημερίδα.
ΚΙ ΑΥΤΟ, επειδή απαιτούν την συμμετοχή του αναγνώστη στον σχηματισμό του θέματος, θέλουν μετόχους στη μορφοποίηση, εν αντιθέσει με τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης που χρειάζονται καταναλωτές ενός έτοιμου και ήδη διαμορφωμένου, άρα και τυποποιημένου προϊόντος.
ΥΠ’ ΑΥΤΗ την έννοια, το έντυπο (βιβλίο ή εφημερίδα) δεν θα εξαλειφθεί, δεν θα δώσει τη θέση του στην ηλεκτρονική ενημέρωση. Η εκτύπωση, αν όχι το χειρόγραφο, θα έχουν πάντα μια θέση στις βιβλιοθήκες, στ’ αρχεία της γνώσης.
ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ της ιδέας για κατάργηση του εντύπου, βιβλίου ή εφημερίδας, αδυνατούν να κατανοήσουν τη διαχρονική αξία των ιδεών του ανθρώπου, τις υποβαθμίζουν στο επίπεδο της πληροφορίας και του καταναλωτικού προϊόντος.
Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ενημέρωση έχει την δική της αξία. Το έντυπο έχει την δική του. Δεν υπάρχει λόγος να καταργηθεί καμία από τις δύο αξίες.