Συνεχίζεται η υποβολή αιτημάτων για την ενίσχυση του Μέτρου 21
Αποκαταστάθηκε σύμφωνα με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων το ζήτημα που είχε ανακύψει με τις ποικιλίες ελαιώνων που αφορούν ελιές ελαιοποιήσιμες ή διπλής κατεύθυνσης και οι οποίες δεν εμφανίζονταν ως επιλέξιμες του Μέτρου 21 «Έκτακτη, προσωρινή στήριξη στους γεωργούς των τομέων που πλήττονται ιδιαίτερα από τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19».
Σύμφωνα με τον Υπουργό Μάκης Βορίδη, έπειτα από τη διευθέτηση του ζητήματος οι δικαιούχοι ελαιοπαραγωγοί του Μέτρου 21 δύνανται να προχωρήσουν απρόσκοπτα στην υποβολή αιτήματος πληρωμής, προκειμένου να ενισχυθούν με ιδιαιτέρως σημαντικά ποσά, ανάλογα με τη στρεμματική έκταση που καλλιεργούν.
Το ύψος των ενισχύσεων ορίζεται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Σημειώνεται πως είναι η πρώτη φορά που οι Έλληνες ελαιοπαραγωγοί λαμβάνουν οποιοδήποτε είδος ενίσχυσης, ενώ με απόφαση του Υπουργού, το σύνολο των ταμειακών αποθεμάτων του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014 – 2020 κατευθύνονται στην ενίσχυση του ελαιοκομικού τομέα της πατρίδας μας.











