Πέμπτη, 18 Ιουνίου, 2026

ΣΕΕΔΑ: Το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων από 1η Σεπτεμβρίου

Κοινοποίηση

Ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου υπενθυμίζει και ενημερώνει τους καταναλωτές για το προτεινόμενο ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων του Αγρινίου, από τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου:

Δευτέρα: 8:30-14:00, κλειστά το απόγευμα
Τρίτη: 8:30-14:00 και 17:30-21:00
Τετάρτη: 8:30:14:00, κλειστά το απόγευμα
Πέμπτη: 8:30-14:00 και 17:30-21:00
Παρασκευή: 8:30-14:00 και 17:30-21:00
Σάββατο: 8:30-14:00, κλειστά το απόγευμα
Κυριακή: ΚΛΕΙΣΤΑ

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: