Περιοδεύουν οι υποψήφιοι δημοτικοί και περιφερειακοί σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης»
Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αγρινίου με την «Λαϊκή Συσπείρωση», Τίμος Παπανικολάου και κλιμάκιο υποψηφίων δημοτικών και περιφερειακών συμβούλων της «Λαϊκής Συσπείρωσης», θα περιοδεύσουν τις επόμενες ημέρες στο Δήμο Αγρινίου.
Την Δευτέρα 1 Απριλίου, ο κ. Παπανικολάου βρέθηκε το πρωί στην Λαϊκή Αγορά του Αγίου Κωνσταντίνου στο Αγρίνιο και λίγο μετά είχε συνάντηση με τους εργαζόμενους του Δήμου Αγρινίου. Το απόγευμα περιλαμβάνει επίσκεψη στην Δημοτική Ενότητα Παραβόλας.
Το υπόλοιπο πρόγραμμα της περιοδείας του:
Τρίτη 2 Απριλίου:
9 πμ στη Λαϊκή Αγορά Αγίου Δημητρίου στο Αγρίνιο
11 πμ στα ΕΛΤΑ Αγρινίου
6:30 μμ στη Δημοτική Ενότητα Στράτου
Τετάρτη 3 Απριλίου
10 πμ στη Αστυνομία και την Πυροσβεστική στο Αγρίνιο
6:30 μμ στη Δημοτική Ενότητα Μακρυνείας
Πέμπτη 4 Απριλίου
10 πμ σε Τράπεζες και την Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών στο Αγρίνιο
6:30 μμ στη Δημοτικό Ενότητα Αρακύνθου
Παρασκευή 5 Απριλίου
10 πμ σε ΔΕΗ,ΟΤΕ και ΔΕΥΑΑ στο Αγρίνιο
Σάββατο 6 Απριλίου
9 πμ στη Λαϊκή Αγορά Αγίας Βαρβάρας στο Αγρίνιο











