Μετά την έλλειψη απαρτίας που είχε η Γενική Συνέλευση της Τετάρτης 22 Μαρτίου, ο Σύλλογος Απανταχού Μυρτιωτών – σύμφωνα με το καταστατικό του – θα πραγματοποιήσει την επαναληπτική του Γενική Συνέλευση την Κυριακή, 2 Απριλίου 2017, ώρα 10.30΄ το πρωί στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Μυρτιάς, όπου και η έδρα του. Τα θέματα που θα συζητηθούν είναι: Απολογισμός της διετίας, εγγραφή νέων μελών και υποβολή υποψηφιοτήτων για εκλογές νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Την προηγούμενη μέρα (Σάββατο, 1 Απριλίου) ο Σύλλογος καλεί τα μέλη και τους φίλους του να συμμετέχουν εθελοντικά στον καθαρισμό του ωραιότερου μονοπατιού της Μυρτιάς, της “Προσκύνησης”, από τους Μύλους Κωνσταντόπουλου μέχρι τον Αγιάννη, αλλά και του μονοπατιού που ξεκινάει από την Αγιαλεούσα και, από τα Πεζούλια, κατεβαίνει στον κάμπο, μέχρι την οικία Λαμπράκη.











