Πέμπτη, 18 Ιουνίου, 2026

Μεσολόγγι: Εκατοντάδες δένδρα φύτεψαν μαθητές, εθελοντές και προσωπικό του Δήμου

Κοινοποίηση

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η δράση δενδροφύτευσης στο ανατολικό παραλιακό μέτωπο του Μεσολογγίου, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου με τον Όμιλο ΣΚΑΪ και την πρωτοβουλία «Όλοι Μαζί Μπορούμε». Η συμμετοχή μαθητών σχολείων της περιοχής, εθελοντών και προσωπικού του Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου ήταν εντυπωσιακή.

Με ενθουσιασμό και αφοσίωση, από το πρωί της Πέμπτης (3/4), μικροί και μεγάλοι φύτεψαν εκατοντάδες δέντρα, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ενίσχυση του πρασίνου και στην ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος.

Η αρχική ιδέα διατυπώθηκε από την κυρία Ιωάννα Φωκά – Μεταξά, Πρόεδρο του Αμαλιείου Οικοτροφείου Θηλέων και Μέλος της Επιτροπής Επί Τιμή για τη Διακοσιοστή Επέτειο της Εξόδου. Η πρότασή της εντάχθηκε οργανικά στη στρατηγική του Δήμου για τη σύνδεση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης με τον επετειακό χαρακτήρα του έτους 2026.

Η υλοποίηση της δράσης κατέστη εφικτή χάρη στην καθοριστική συμβολή του κυρίου Κωστή Τσιακανίκα, Διευθυντή Ενημερωτικών Εκπομπών της τηλεόρασης του ΣΚΑΪ και επίσης Μέλους της Επιτροπής Επί Τιμή. Ο κ. Τσιακανίκας υπήρξε ο κεντρικός συντονιστικός κρίκος μεταξύ του Δήμου, του Ομίλου ΣΚΑΪ και της πρωτοβουλίας «Όλοι Μαζί Μπορούμε», εξασφαλίζοντας όχι μόνο την προμήθεια των δένδρων, αλλά και τον ολοκληρωμένο τεχνικό σχεδιασμό και την άρτια επιχειρησιακή υλοποίηση της δράσης. Η εμπειρία και η προσωπική του δέσμευση αποτέλεσαν κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας.

Η δράση εντάσσεται στις περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες που υλοποιούνται εν όψει της Διακοσιοστής Επετείου από την Έξοδο των Ελεύθερων Πολιορκημένων το 2026, αναδεικνύοντας τη σημασία της περιβαλλοντικής ευθύνης και του εθελοντισμού στη διαμόρφωση ενός περισσότερο βιώσιμου, φιλικού και αισθητικά αναβαθμισμένου αστικού τοπίου.

Ο Δήμος, σε ανακοίνωσή του, ευχαριστεί θερμά τους εθελοντές όλων των ηλικιών που έλαβαν μέρος στη δράση, τους μαθητές και το εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων, καθώς και το προσωπικό του Δήμου για τη συμβολή τους στην αναμόρφωση ενός ιδιαίτερα επιβαρυμένου τμήματος της πόλης. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνει στην πρωτοβουλία «Όλοι Μαζί Μπορούμε» και στον Όμιλο ΣΚΑΪ, για τη συνεργασία και την έμπρακτη στήριξή τους.

«Η εν λόγω δράση αποτελεί την απαρχή μιας ευρύτερης περιβαλλοντικής στρατηγικής, με επόμενους σταθμούς και σε άλλα σημεία του Δήμου. Η φροντίδα του περιβάλλοντος δεν είναι απλώς ευθύνη: είναι επιλογή μνήμης και μέλλοντος», λέει επίσης η Δημοτική Αρχή.

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: