Χοροεσπερίδα με φαγητό και ζωντανή μουσική διοργανώνει η Ένωση Λογιστών Φοροτεχνικών Επαγγελματιών Αιτωλοακαρνανίας, η οποία θα κόψει και την Βασιλόπιτά της για το 2025. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο STUDIO Πιθάρι στο Αγρίνιο, την Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου και ώρα 21:00.
Παράλληλα και σε συνεργασία με το ΚΕΔΜΟΠ «Χάρισε ζωή», στην είσοδο της εκδήλωσης θα δίνεται η δυνατότητα σε όποιον το επιθυμεί να ενημερώνεται και να γίνεται δότης μυελού των οστών.
Στην εκδήλωση έχουν προσκληθεί να παραστούν οι Βουλευτές και οι Δήμαρχοι του Νομού, ο Περιφερειάρχης Νεκτάριος Φαρμάκης και ο χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Αιτωλοακαρνανίας Θανάσης Μαυρομμάτης.












