Οι τρόποι επικοινωνίας
Υπηρεσία Κοινωνικής Φροντίδας και Αλληλεγγύης δημιούργησε ο Δήμος Θέρμου σε μια προσπάθεια για αντιμετώπιση της πανδημίας. Στο τηλ. 26440 22275 μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες από τις 8:00 έως 14:00 και από 16:00 έως 21:00. Αντικείμενο της Υπηρεσίας είναι:
Α΄) Καταγραφή των κατοίκων του Δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωσή τους να εξυπηρετηθούν. Η καταγραφή γίνεται κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος από τους δικαιούχους.
Β΄) Καταγραφή των απόρων και οικονομικά αδυνάτων κατοίκων του Δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους. Η καταγραφή γίνεται κατόπιν υποβολής σχετικού αιτήματος από τους δικαιούχους.
Γ΄) Εξυπηρέτηση για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περίπτωσης Α΄. Πρόκειται για εξυπηρέτηση ως προς τη διανομή φαρμακευτικού υλικού και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περίπτωση Α΄ με δαπάνη που βαρύνει τους αιτούντες.
Δ΄) Δωρεάν προσφορά φαρμακευτικής περίθαλψης και ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους της περίπτωσης Β΄. Εννοείται ότι η δωρεάν φαρμακευτική περίθαλψη παρέχεται εφόσον προβλέπεται από τον ΕΟΠΥΥ, ενώ η δωρεάν διανομή ειδών πρώτης ανάγκης αφορά δικαιούχους κοινωνικών προγραμμάτων των ΟΤΑ (κοινωνικά παντοπωλεία, κοινωνικά φαρμακεία, κλπ).
Ε΄) Συνδρομή στις υγειονομικές υπηρεσίες που επιχειρούν εντός των ορίων του Δήμου, ανάλογα με τις οδηγίες τους.
Στ΄) Διεκπεραίωση αιτημάτων των κατοίκων των περιπτώσεων Α΄ και Β΄ (παραλαβή αιτήσεων- παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ.