Στην αφισορύπανση αναφέρεται, με ανακοίνωσή του, ο Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου, αναλαμβάνοντας αρχικά την συλλογική του ευθύνη για τις δικές του αφίσες. «Τοποθετούνται αφίσες σε κόμβους και κολώνες μειώνοντας την ορατότητα οδηγών και πεζών, αυξάνοντας τον κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος», παρατηρεί ο ΕΣΑ και δίνει στη δημοσιότητα σχετικές φωτογραφίες.
Σημειώνει βέβαια: «Σας ενοχλούν μόνο οι αφίσες του Συλλόγου μας και όχι αυτές που έχουν χορηγούς»…
Ολόκληρη η ανακοίνωση
Φιλική συμβουλή προς όσους επέδειξαν υπερευαισθησία σχετικά με την αφισορύπανση που προκάλεσαν οι αφίσες του Συλλόγου μας.
Καλό θα ήταν πριν δημόσια βγείτε και κριτική ασκήσετε επιλεκτικά, να έχετε τουλάχιστον μια αίσθηση για το τι συμβαίνει στην πόλη. Ενδεικτικά σας παραθέτουμε κάποιες 3-4 μόνο φωτογραφίες.
Εμείς να αναλάβουμε την συλλογική μας ευθύνη και να πούμε ότι είναι λάθος μας να κολλήσουμε στο άδειο μαγαζί κάποιου αφίσα. Εσείς; που αφίσες με το όνομά σας από κάτω τοποθετούνται σε κόμβους και κολώνες μειώνοντας την ορατότητα οδηγών και πεζών, αυξάνοντας ταυτόχρονα τον κίνδυνο πρόκλησης τροχαίου ατυχήματος θα πείτε κάτι;
Εκτός βέβαια αν σας ενοχλούν μόνο οι αφίσες του Συλλόγου μας και όχι αυτές που έχουν χορηγούς.















