Ολοκληρώθηκε μία σημαντική παρέμβαση
Ολοκληρώθηκε μια σημαντική παρέμβαση, που βελτιώνει την ποιότητα των υποδομών του Δήμου Αγρινίου, καθώς έγιναν εργασίες στον κεντρικό αγωγό σύνδεσης, με αποτέλεσμα ν’ αντιμετωπίζεται το σοβαρό πρόβλημα υδροδότησης του Αγίου Κωνσταντίνου. Οι εργασίες αφορούσαν στην αντικατάσταση του κλάδου μεταφοράς νερού στις δεξαμενές της περιοχής από τον κεντρικό αγωγό ύδρευσης. Το συνολικό μήκος της σύνδεσης είναι περίπου 500μ.. Το τμήμα αυτό παρουσίαζε συχνά βλάβες με αποτέλεσμα να παρουσιάζεται έλλειψη νερού στην περιοχή, ιδιαίτερα δε τους καλοκαιρινούς μήνες.
Με την ολοκλήρωση του έργου, όπως αναφέρει η ΔΕΥΑ Αγρινίου, το πρόβλημα εκμηδενίζεται και διασφαλίζονται επαρκείς ποσότητες νερού για την κάλυψη των αναγκών των κατοίκων της περιοχής. Αντιμετωπίζονται επίσης τα πλημμυρικά φαινόμενα σε δρόμους της ευρύτερης περιοχής.


Ακολουθήστε το agriniovoice.gr στο Google News.











