Πέμπτη, 18 Ιουνίου, 2026

Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού ζητά η ΑΔΕΔΥ Αιτωλοακαρνανίας

Κοινοποίηση

Την επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού ζητά η ΑΔΕΔΥ Αιτωλοακαρνανίας, η οποία διοργανώνει σχετική εκδήλωση στο Αγρίνιο, σε συνεργασία με το Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ, την Δευτέρα 26 Μαΐου και ώρα 18:00. Η εκδήλωση θα γίνει στην αίθουσα της παλαιάς Δημοτικής Αγοράς.

«Καλούμε τους Συλλόγους να ενημερώσουν τα μέλη τους για την εκδήλωση και να παρευρεθούν», αναφέρει σε ανακοίνωση – κάλεσμα η ΑΔΕΔΥ.

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: