Σάββατο, 18 Ιανουαρίου, 2025

Ενισχύεται η τουριστική φήμη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, σύμφωνα με το ΙΝΣΕΤΕ

Κοινοποίηση

Μεγαλώνει διεθνώς η φήμη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕ) και αρχίζει ν’ αποκτάει ένα ισχυρό αποτύπωμα εκτίμησης στους επισκέπτες της, όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα του ΙΝΣΕΤΕ, που δημοσιεύτηκε αυτό το μήνα με τίτλο «Η φήμη της Ελλάδας». Για την περίοδο 1η Ιουλίου έως 30 Σεπτεμβρίου, το επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών (δηλαδή της ικανότητας της περιοχής ν’ ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επισκεπτών, ακόμη και κατά την αιχμή της τουριστικής περιόδου) για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εμφανίζεται υψηλότερο (9,3/10) τόσο από την Ελλάδα (9,1) όσο και από την Ευρώπη (8,8).

Είναι η πρώτη φορά που καταγράφονται τέτοιες σημαντικές επιτυχίες ως προς το διαμορφούμενο τουριστικό προϊόν της ΠΔΕ, αφού, για παράδειγμα, η Δυτική Ελλάδα προηγείται (μαζί με τη Δυτική Μακεδονία) στις αξιολογήσεις ως προς την σχέση ποιότητας- τιμής.

Ως προς το πολιτιστικό της προϊόν η ΠΔΕ είχε υψηλότερη βαθμολογία από την Ελλάδα (9,4 έναντι 9,3) και μία από τις υψηλότερες μεταξύ των περιφερειών, ενώ ως προς την γαστρονομία επίσης λαμβάνει 9,1 έναντι 9 σε εθνικό επίπεδο, καταλαμβάνοντας την 2η θέση μεταξύ των περιφερειών. Τέλος, σε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, αυτό της ποιότητας του προσωπικού που εξυπηρετεί τους επισκέπτες μας, η Περιφέρεια λαμβάνει εξαιρετικά υψηλή βαθμολογία (9,3/10) δείχνοντας τις προοπτικές αλλά και την επαγγελματική προσέγγιση των επιχειρήσεων μας στο διαμορφούμενο τουριστικό προϊόν.

Όλα τα παραπάνω στοιχεία, σύμφωνα με την Περιφερειακή Αρχή, δικαιώνουν την προσπάθειά της που ξεκίνησε από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων της το 2019, όπου αποτέλεσε στρατηγική απόφαση να αυξηθούν τα σχετικά κονδύλια στην τουριστική προβολή και τις τουριστικές υποδομές ευρύτερα. Κεντρικό σημείο της προσπάθειας αποτέλεσε η ένταξη το 2020 στο ΕΣΠΑ του νέου προγράμματος τουριστικής προβολής εισάγοντας στο κοινό της Ελλάδας και το εξωτερικό το νέο brand name «Olympian Land» με σημαντικές καμπάνιες αλλά και τη δημιουργία του αντίστοιχου υλικού και ειδικών θεματικών προϊόντων. Η συνολική προσπάθεια έχει κερδίσει τα εύσημα επαγγελματιών και ιδιωτών αφού η φιλοσοφία της νέας προωθητικής προσπάθειας βασίζεται στις τρέχουσες απαιτήσεις και φιλοσοφία του σύγχρονου ταξιδιώτη ανεξαρτήτου ηλικίας, οικονομικής βαθμίδας και εμπειριών που αναζητεί σε έναν προορισμό.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης ΠΔΕ Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος σχολίασε: «Η προσπάθεια αυτή συνεχίζεται αδιάκοπα με συνεχείς δράσεις, επαφές με επαγγελματίες και αφιερώματα σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αλλά και προσεκτικό σχεδιασμό για το μέλλον με στόχο τη μεγέθυνση του αποτυπώματος (φήμης) της «Ολυμπιακής Γης» σε κάθε γωνία του πλανήτη. Ο νέος αυτός σχεδιασμός μας που θα παρουσιαστεί σύντομα και στα ΜΜΕ και αφορά την περίοδο 2025- 2027, εγκρίθηκε πρόσφατα από την Διαχειριστική Αρχή και θα είναι ύψους € 7,5 εκ. κάνοντας μας αισιόδοξους ότι και στο μέλλον αντίστοιχες μετρήσεις θα έχουν τη Δυτική Ελλάδα στην 1η θέση, εκεί δηλαδή που της αξίζει»

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: