Συνελήφθησαν δύο άνδρες στο Αγρίνιο, το βράδυ της Κυριακής (27/7), από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για κλοπή. Οι δυο κατηγορούμενοι, ενεργώντας από κοινού με άγνωστο συνεργό τους και προσποιούμενοι υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ, με το πρόσχημα κινδύνου ηλεκτροπληξίας, αφαίρεσαν από δυο ηλικιωμένες γυναίκες συνολικά 2.340 ευρώ και κοσμήματα αξίας 1.500 ευρώ.
Οι αστυνομικοί ταυτοποίησαν τα στοιχεία των κατηγορούμενων, τους οποίους εντόπισαν και συνέλαβαν στο Αγρίνιο, το βράδυ της Κυριακής, ενώ στην κατοχή τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 740 ευρώ και 2 κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αιτωλοακαρνανίας.











