Δύο δράσεις για την ενίσχυση της εκπαιδευτικής και κοινωνικής ενσωμάτωσης των μαθητών Ρομά και για την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού και των διακρίσεων, πραγματοποίησαν τα Παραρτήματα Ρομά του Δήμου Αγρινίου, σε συνεργασία με τη σχολική κοινότητα.
Την Τετάρτη 9 Απριλίου, η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας Γεωργία Μπόκα, μαζί με στελέχη της Διεύθυνσης, συμμετείχαν σε εκδήλωση του Δημοτικού Σχολείου Δοκιμίου, που είχε ως σκοπό την ανάδειξη της πολιτισμικής κληρονομιάς, της ιστορικής συνέχειας και των παραδοσιακών αξιών της κοινότητας των Ρομά. Παρουσιάστηκαν επιμελημένα πολιτιστικά δρώμενα – μουσικά και χορευτικά, αφηγηματικές δράσεις και εικαστικές δημιουργίες.
Την Πέμπτη 10 Απριλίου επισκέφθηκαν το 13ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου όπου έγινε επίσης διανομή χειροποίητων δημιουργιών και παιχνιδιών.
Η κυρία Μπόκα εξέφρασε την εκτίμησή της προς τους εκπαιδευτικούς για τη θερμή φιλοξενία κι έκανε λόγο για «ουσιαστική εκπαιδευτική προσφορά», υπογραμμίζοντας τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν τέτοιου είδους πρωτοβουλίες στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών ανισοτήτων αλλά και στη διασφάλιση της ισότιμης συμμετοχής των παιδιών Ρομά στη σχολική ζωή.
Και στις δύο δράσεις έγινε διάλογος ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και τα στελέχη του Δήμου, σχετικά με τον ρόλο της εκπαίδευσης, αλλά και της συνεχούς συνεργασίας, με στόχο τη θεμελίωση της ισονομίας, της κοινωνικής συνοχής και της ειρηνικής συνύπαρξης όλων των πολιτών της περιοχής.

















