Πέμπτη, 18 Ιουνίου, 2026

Ανακαινίστηκε το Κοινοτικό Κτίριο Καλυβίων

Κοινοποίηση

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες ανακαίνισης και αναβάθμισης του Κοινοτικού Κτιρίου Καλυβίων. Με τη συνδρομή της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου Αγρινίου υλοποιήθηκαν εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης φθορών στον εξωτερικό χώρο και αναβάθμισης στους εσωτερικούς χώρους. Με τις διορθωτικές παρεμβάσεις βελτιώθηκε η όψη και η λειτουργικότητα του κτιρίου. Ικανοποιημένος δήλωσε ο Πρόεδρος της Κοινότητας Δημήτρης Αναστασίου:

«Είχαμε υποσχεθεί στους συγχωριανούς μας ότι θα βελτιώσουμε το χώρο όπου επισκέπτονται καθημερινά. Αλλάξαμε την όψη του κοινοτικού κτιρίου και της κεντρικής πλατείας του χωριού μας προς το καλύτερο. Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Γιώργο Παπαναστασίου και την Τεχνική Υπηρεσία, γιατί ανταποκρίθηκαν στο αίτημά μας».

Ακολουθήστε το agriniovoice.gr στο Google News.

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Περιεχόμενα άρθρου [hide]

Διαβάστε επίσης: