Πέμπτη, 18 Ιουνίου, 2026

Αγρίνιο: Μέριμνα Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού για τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό

Κοινοποίηση

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, με ανακοίνωσή του, επισημαίνει:

Από την έναρξη της εκπαιδευτικής περιόδου 2020 -2021 έχει υπάρξει μέριμνα προκειμένου να τηρηθούν τα μέτρα προστασίας έναντι της πανδημίας covid -19. Αναλυτικά από πλευράς συλλόγου έχουν διατεθεί στο σχολείο μας εξοπλισμός & υλικά απολύμανσης προκειμένου να διασφαλισθούν επιπρόσθετα οι υγειονομικές συνθήκες συνολικού κόστους 830 ευρώ, ενώ έχει εξοπλιστεί κατάλληλος χώρος προσωρινής παραμονής σε περίπτωση εντοπισμού ύποπτου κρούσματος.

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: