Το θέμα της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου επαναφέρει ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Βαρεμένος, με επερώτησή του, αυτή τη φορά, προς τον αρμόδιο υπουργό.

Όπως επισημαίνει χαρακτηριστικά, η παράταση της σημερινής κατάστασης, με την εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής γραμμής στη φθορά και τη μη αξιοποίησή της, προσλαμβάνει πλέον τις διαστάσεις σκανδάλου, καθώς το χρονικό διάστημα 1997 – 2004 είχε πλήρως ανακαινισθεί με κόστος 13.000.000 ευρώ και με στόχο, προφανώς, τη συνέχιση της λειτουργίας της.

Ο βουλευτής είχε ήδη καταθέσει σχετική ερώτηση τον περασμένο Ιανουάριο.

«Η εγκατάλειψη της σιδηροδρομικής γραμμής, η σταδιακή φθορά της και οι καταστροφικές παρεμβάσεις που έχουν σημειωθεί σ’ αυτήν, προσλαμβάνουν διαστάσεις σκανδάλου, καθώς έχει προηγηθεί, το χρονικό διάστημα 1997 – 2004, η πλήρης ανακαίνιση της γραμμής, με κόστος 13.000.000 ευρώ και με στόχο, προφανώς, τη συνέχιση της λειτουργίας της» τονίζει ο Γιώργος Βαρεμένος και συνεχίζει:

«Η Ελλάδα καλύπτει μόλις το μισό του ευρωπαϊκού μέσου όρου σε χιλιόμετρα σιδηροδρομικού δικτύου ανά αριθμό κατοίκων και τετραγωνικά χιλιόμετρα εδάφους, διαθέτοντας το αραιότερο δίκτυο στην Ευρώπη, ακόμη και σε σύγκριση με εκείνα χωρών πολύ λιγότερο ανεπτυγμένων».

Συνεχίζει, τονίζοντας ότι «η συντήρηση και επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου, ως τουριστικής αρχικά και, ενδεχομένως, προαστιακής στη συνέχεια, θα αποτελούσε μια θετική συμβολή στην ισόρροπη και φιλική προς το περιβάλλον ανάπτυξη της περιοχής, στην αναζωογόνηση της οικονομίας της με την ενθάρρυνση του θεματικού τουρισμού, καθώς και στη βιώσιμη κινητικότητα στην τοπική κοινωνία».

Ενεργειακό Νόρα Καρατσικάκη - Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος