Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Ολοκληρώθηκε η «Ημέρα Καριέρας στην Αιτωλία»

Κοινοποίηση

imera-karieras2

Στα πλαίσια της Δράσης 7 «Δικτύωση σε τοπικό επίπεδο» της Πράξης «Δίκτυο Προώθησης της Απασχόλησης στην Αιτωλία», οργανώθηκε την Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015 και ώρα 17.00, εκδήλωση με θέμα «Ημέρα Καριέρας στην Αιτωλία», στα γραφεία της Αιτωλικής Αναπτυξιακής Α.Ε. ΟΤΑ. και στο γραφικό λιμάνι της Ναυπάκτου.

Η δράση χωρίστηκε σε 3 φάσεις:

Στην πρώτη φάση της εκδήλωσης, πραγματοποιηθήκαν συναντήσεις μεταξύ ανέργων ωφελούμενων της Πράξης και επιχειρηματιών από τους τομείς του Τουρισμού και της Μεταποίησης/Τυποποίησης (Β2U), για την εύρεση θέσεων εργασίας στους ωφελούμενους και τη στήριξη των επιχειρήσεων μέσω των επιχορηγουμένων προγραμμάτων του ΟΑΕΔ.

Μετά από πρόσκληση του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας παρευρέθηκαν 3 επιχειρηματίες, δυο από τον τομέα του Τουρισμού και ένας από τον τομέα της Μεταποίησης/Τυποποιησης και 10 ωφελούμενοι της δράσης. Πραγματοποιήθηκαν 30 συνεντεύξεις και συλλέχτηκαν 10 βιογραφικά από τους παρευρισκόμενους ωφελούμενους για περαιτέρω ανάλυση τους από τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες.

Στη δεύτερη φάση της εκδήλωσης «Ημέρα Καριέρας στην Αιτωλία» οργανώθηκε Ημερίδα με κύριο στόχο να δοθεί στους ωφελούμενους και επιχειρηματίες, μέσω των παρουσιάσεων και εισηγήσεων των ομιλητών, η τεχνογνωσία σχετικά με:

  • Τις δυνατότητες ανάπτυξης υγιούς βιώσιμης επιχειρηματικότητας πατώντας στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αιτωλίας
  • Την αλλαγή από τον παραδοσιακό τρόπο πώλησης του αγροτικού προϊόντος σε ένα πιο σύγχρονο δίνοντας του υπεραξία
  • Την αναπτυξιακή δυναμική της σύνδεσης του προϊόντος με την ιστορία και τον πολιτισμό της κάθε περιοχής και της σωστής εικόνας (Brand) όσον αφορά την αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών
  • Τη σημασία του χρώματος και την δύναμη της συσκευασίας στην διάθεση αγοράς του καταναλωτή
  • Τις νέες τάσεις στις αγορές του εξωτερικού όσον αφορά την ετικέτα συσκευασίας του τυποποιημένου premium προϊόντος τροφίμου και ποτού
  • Τη δημιουργία νοοτροπίας «επιχειρηματικής αριστείας»

Έγινε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ του κοινού και των ομιλητών, κατά την οποία λύθηκαν αρκετές από τις απορίες των παρευρισκόμενων, κυρίως όσον αφορά τον τρόπο χρήσης των εργαλείων και μεθοδολογιών Μάρκετινγκ σχετικά με τα premium προϊόντα, την τυποποίηση αγροτικών προϊόντων, αναφορικά με τον κλάδο τροφίμου και όχι μόνο.

imera-karieras1

Στο τέλος της εκδήλωσης (τρίτη φάση), διοργανώθηκε έκθεση – γευσιγνωσία τοπικών προϊόντων στο λιμάνι της Ναυπάκτου με πρωταρχικό στόχο την παρουσίαση καλών πρακτικών και καινοτομικών μεθόδων οργάνωσης και διαχείρισης της παραγωγής & τυποποίησης προϊόντων στον Μεταποιητικό Τομέα, καθώς και την προβολή & προώθηση των προϊόντων & επιχειρήσεων, την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ΜΜΕ γενικά και των τοπικών παραγωγών ειδικότερα .

Στο χώρο παρευρέθηκαν 32 επιχειρήσεις και ένας Σύλλογος (κρεοπωλών Ναυπακτίας και Δωρίδας) και πραγματοποίησαν δράσεις γευσιγνωσίας, προβολής & προώθησης των προϊόντων τους. Παράλληλα έγινε και ενημέρωση για την δράση της Αναπτυξιακής Σύμπραξης «ΑΙΤΩΛΙΑ».

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους πάνω από 2.000 πολίτες της ευρύτερης περιοχής της Αιτωλίας, οι οποίοι ενθουσιαστήκαν με την πλούσια ποικιλία, την διατροφική αξία και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων που παράγονται και τυποποιούνται στο νόμο Αιτωλοακαρνανίας.

kammenos5

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: