Μια από τις ωραιότερες στιγμές κατά τη διάρκεια του χρόνου είναι εκείνη του προγραμματισμού των καλοκαιρινών διακοπών. Που; Πότε; Για πόσο; Με ποιους; Μια διαδικασία η οποία, παρά τις οικονομικές αντιξοότητες, φαίνεται να είναι ακόμα σημαντική για πολλούς.

Ακριβώς επειδή δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα προηγούμενων χρόνων, οι ταξιδιώτες, παγκοσμίως, σύμφωνα με έρευνα της TripBarometer , τολμούν να δοκιμάσουν νέα και διαφορετικά πράγματα σε ποσοστό 69%. Το 17% δηλώνει ότι θα δοκιμάσει να ταξιδέψει μόνο του για πρώτη φορά. Η ελευθερία και η ανεξαρτησία που προσφέρει ένα μοναχικό ταξίδι είναι το δέλεαρ για όσους θέλουν να το τολμήσουν, αφήνοντας πίσω όλα όσα τους βαραίνουν. Οι γυναίκες σε ποσοστό 72,4% είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν μόνες τους, σε αντίθεση με τους άνδρες, που το ποσοστό τους δεν ξεπερνά το 27,6%. Η ηλικία παίζει βασικό ρόλο στην επιλογή ενός τέτοιου ταξιδιού. Οι άνθρωποι που επιλέγουν να ταξιδεύουν μόνοι είναι άνω των 50 ετών σε ποσοστό 84%. Ενώ στους 1000 ερωτηθέντες μόλις το 17,8% είχε ταξιδέψει σε μικρότερη ηλικία.

Η προσωρινή διαφυγή από την καθημερινότητα και τη ρουτίνα που τη συνοδεύει είναι και ο βασικός λόγος που το 49% από αυτούς που αποφασίζουν να ξοδέψουν και κάτι περισσότερο κάνοντας περικοπές από άλλα πράγματα. Πιστεύουν ότι: «Το αξίζουν τόσο οι ίδιοι όσο και οι οικογένειές τους» . Ενώ το 31% πιστεύει ότι : «είναι σημαντικά (τα ταξίδια) για την υγεία και την ευημερία τους».

Η επιλογή του προορισμού αποτελούσε ανέκαθεν σπαζοκεφαλιά. Τα κριτήρια πολλά. Το 47% των ταξιδιωτών σε παγκόσμια κλίμακα έχει επισκεφτεί ένα προορισμό βάση του πολιτισμού του, της κουλτούρας του και των ανθρώπων του. Αλλά και το 21% επέλεξε το ταξίδι του βασισμένο στις ειδικές προσφορές που παρείχε κάποιο ξενοδοχείο. Εντυπωσιακό στοιχείο αποτελεί και το γεγονός ότι 1 στους 5 κάνει «τηλεοπτικό τουρισμό». Ταξιδεύει στο μέρος εκείνο που του έκανε εντύπωση σε κάποια τηλεοπτική εκπομπή.

Τα ελληνικά νησιά πάντα αποτελούσαν πόλο έλξης τόσο για τους ξένους όσο και για τους έλληνες. Οι απαιτήσεις ωστόσο από τα καταλύματα έχουν αυξηθεί σημαντικά . Πέρα από τα στάνταρ που αποζητούν οι ταξιδιώτες (πρωινό- κλιματισμός- πισίνα) μια υπηρεσία που επιβάλλεται να παρέχουν πλέον τα ξενοδοχεία είναι η πρόσβαση στο διαδίκτυο. Το 46% δήλωσε ότι είναι απαραίτητη προϋπόθεση να υπάρχει δωρεάν WiFi , ενώ το 11% είναι πρόθυμο να πληρώσει και παραπάνω χρήματα για αυτό το σκοπό.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ