ionia-klokova

Πρόσθετη εργολαβική δαπάνη 100 εκ. ευρώ θα δοθεί για το έργο της Ιόνιας Οδού, αφού το Υπουργείο Υποδομών αποφάσισε την κατασκευή 2 σηράγγων στην Παλιοβούνα, μήκους 2,9 χιλιομέτρων η κάθε μία.

Η κατασκευή τους θα γίνει από την εργολαβική κοινοπραξία της Ιόνιας Οδού, ενώ τα έργα αναμένεται να ξεκινήσουν αυτό το καλοκαίρι. Το χρονοδιάγραμμα μάλιστα προβλέπει ότι το έργο θα είναι έτοιμο τον Αύγουστο του 2016, την ίδια ώρα που η Ιόνια Οδός αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Δεκεμβρίου του 2015.

Ο αρχικός σχεδιασμός της Οδού προέβλεπε αναβάθμιση και διαπλάτυνση της εθνικής οδού στην Παλιοβούνα, ωστόσο έχει ακυρωθεί για περιβαλλοντικούς λόγους από το ΣτΕ. Πλέον και με βάση το νέο σχεδιασμό, ο προϋπολογισμός της Ιόνιας ανέρχεται σε 1,1 δισ. ευρώ.

Η πρόσθετη εργολαβική δαπάνη για τις δύο σήραγγες της Παλιοβούνας έχει προβλεφθεί στο χρηματοδοτικό κενό της Νέας Οδού κατά τη συμφωνία επανεκκίνησης των οδικών έργων.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης κατά την πρόσφατη επίσκεψή του σε έργα της Δυτικής Ελλάδας, η συνολική πρόοδος των εργασιών στην Ιόνια Οδό ξεπερνά το 33%, ενώ απασχολούνται συνολικά περισσότερα από 1.600 άτομα, σε 4 βασικά εργοτάξια εν λειτουργία.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου, το ταξίδι Αθήνα-Ιωάννινα με αυτοκίνητο υπολογίζεται ότι θα διαρκεί λιγότερο από 4 ώρες, η διάρκεια της διαδρομής Αντίρριο-Ιωάννινα θα περιοριστεί σε περίπου μιάμιση ώρα.

Ο Μ. Χρυσοχοΐδης κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στην περιοχή εξήγγειλε δύο νέα έργα, τα οποία αφορούν τη δημοπράτηση μέσα στο 2014 των τμημάτων Βόνιτσα-Λευκάδα και Ακτιο-Λευκάδα, καθώς και την έναρξη εργασιών στην υποθαλάσσια σήραγγα της Λευκάδας με χρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ.

Πληροφορίες από enet.gr

Ενεργειακό Νόρα Καρατσικάκη - Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος