kastoria

Ο Πανηπειρωτικός Σύλλογος Ν. Αιτωλοακαρνανίας πραγματοποίησε το Σαββατοκύριακο 8 – 9 Μαρτίου 2014, εκδρομή στην Δυτική Μακεδονία.

Το κατάμεστο λεωφορείο αναχώρησε από τα τρένα στις 7 π.μ. του Σαββάτου. Αφού κάναμε μια στάση για καφέ στο Χάνι Τερόβου, μέσω της Εγνατίας οδού, φθάσαμε το μεσημέρι στον Παλαιό Άγιο Αθανάσιο Πέλλας, στους πρόποδες του όρους Καϊμακτσαλάν.

Ο παλαιός Άγιος Αθανάσιος είναι γραφικό χωριό με πετρόχτιστα σπίτια από Ηπειρώτες χτίστες και αποτελεί ορμητήριο για τους λάτρεις του σκι προς τα γύρω χιονοδρομικά κέντρα.

Μετά το μεσημβρινό γεύμα και αφού περιπλανηθήκαμε στα καλντερίμια του χωριού, αναχωρήσαμε για την όμορφη πόλη της Φλώρινας, όπου φτάσαμε περίπου στις 5.00 το απόγευμα και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας. Απογευματινός καφές, βόλτα στους δρόμους της πόλης και το βράδυ, όλοι μαζί δειπνήσαμε σε ταβέρνα, όπου ακολούθησε μικρό γλέντι. Το πρωί της Κυριακής, εκκλησιαστήκαμε στον Ιερό Ναό Αγίου Παντελεήμονος, πολιούχου της Φλώρινας, όπου ετελέσθη αρχιερατική θεία λειτουργία (Κυριακή της Ορθοδοξίας), χοροστατούντος του σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ.κ. Θεοκλήτου.

Κατόπιν αναχωρήσαμε με προορισμό τις Πρέσπες. Έγινε μια στάση στο χιονοδρομικό κέντρο Βίγλας Πισοδερίου, όπου απολαύσαμε το χιόνι που έπεφτε πυκνό.

Στον Άγιο Γεώργιο Πρεσπών μας περίμενε ξεναγός, η οποία μας ξενάγησε στο εκκλησάκι του Αγίου Γερμανού (περίπου επτά αιώνων) και στη συνέχεια πήγαμε στην Μικρή Πρέσπα. Μέσω της πλωτής γέφυρας (περίπου 800 μέτρων) καταλήξαμε στον Άγιο Αχίλλειο, όπου θαυμάσαμε τα ερείπια του ναού, κτίσμα του 10ου αιώνος και η ξεναγός μας ενημέρωσε για την ιστορία του ναού και γενικά του νησιού του Αγίου Αχιλλείου. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το γραφικό χωριό Ψαράδες στη Μεγάλη Πρέσπα.

Επιβίβαση στο λεωφορείο και αναχώρηση για Καστοριά, η οποία αποτελούσε τον τελευταίο σταθμό της εκδρομής μας.

Γευματίσαμε σε παραδοσιακή ταβέρνα στη συνοικία Doltso, όπου υπάρχουν πολλά αρχοντικά. Στον ελεύθερο χρόνο που υπήρχε μέχρι να φύγουμε, κάποιοι επισκέφθηκαν το Ενυδρείο Καστοριάς (το οποίο είναι το μεγαλύτερο των Βαλκανίων με ψάρια γλυκού νερού) και άλλοι προτίμησαν περίπατο στους δρόμους της πόλης και επίσκεψη στα τοπικά καταστήματα.

Στις 6.00 μ.μ. πήραμε το δρόμο της επιστροφής για το Αγρίνιο. Έγινε μια στάση για καφέ, έξω από τα Ιωάννινα και φτάσαμε περίπου στις 11.00 μ.μ. στην πόλη μας, γεμάτοι από όμορφες εικόνες, που θαυμάσαμε στα υπέροχα μέρη που επισκεφθήκαμε.

Για μια ακόμη φορά στέφθηκε από επιτυχία εκδρομή του Συλλόγου μας, αφού με την βοήθεια του Θεού δεν υπήρξαν απρόοπτα και βοήθησε και ο καλός καιρός.

Επίσης, να ευχαριστήσω, εκ μέρους του Δ.Σ. του Συλλόγου, τους συμμετέχοντες στην εκδρομή και υποσχόμαστε σύντομα να διοργανώσουμε και άλλες εκδρομές σε όμορφα μέρη της πατρίδας μας.

Σπύρος Γ. Παπαδήμας
Αντιπρόεδρος Δ.Σ.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here