Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Διάκριση σε Διαγωνισμό Ρομποτικής για τρία Δημοτικά του Δήμου Αγρινίου (ΦΩΤΟ)

Κοινοποίηση

Πρόκριση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για τρία σχολεία του Δήμου

Το εισιτήριο για τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής 2019 της WRO Hellas κατέκτησαν τρία Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Αγρινίου στον Προκριματικό Περιφερειακό Διαγωνισμό Δυτικής Ελλάδας που διεξήχθη το Σάββατο 16/2/2019 στην Πάτρα, στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, στην ανοικτή κατηγορία με θέμα: «Αρχιπέλαγος Αιγαίο: Η τεχνολογία βοηθά να αναπτυχθούν τα νησιά».

Σε σύνολο δεκαεννέα συμμετοχών από τη Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας διακρίθηκαν:

Το 7ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου κατέκτησε την 1η θέση με την ομάδα roboteens που αποτελούνταν από τους: Κατσαδούρου Χριστίνα, Λύρο Κωνσταντίνο, Αντωνίου Βαρβίνα, Μουρούκο Παναγιώτη, Καψάλη Σταυρούλα και Αποστολόπουλο Ευάγγελο, με το project «Έξυπνη διαχείριση απορριμάτων». Τους μαθητές προπόνησε ο κ. Φραγκόπουλος Γεώργιος.

Το Δημοτικό Σχολείο Γαβαλούς κατέκτησε την 2η Θέση με την ομάδα μαθητών “Το νησί του Αιόλου” και αποτελούνταν από τους μαθητές: Αλεξανδρή Ιωάννα, Βαγενά Φρειδερίκο, Ζησιμόπουλο Αριστείδη, Λαγάκη Οδυσσέα, Λέζι Ειρήνη και Μπεσίρη Θοδωρή. Τους μαθητές προπόνησε ο Πλαστήρας Βασίλειος.

Οι μαθητές κατασκεύασαν ένα νησί που στη κορυφή του υπάρχει μια ανεμογεννήτρια η οποία παράγει ρεύμα με σκοπό τη φωταγώγηση ολόκληρου του νησιού, τη νύχτα για όλο το χρόνο.

Το 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου κατέκτησε την 3η θέση με την ομάδα μαθητών: 17th Robo-Kids με το project AIOLOS «Όπου φυσάει ο άνεμος πάμε…». Συμμετείχαν οι μαθητές: Αγγέλης Χαρίλαος, Δρούγας Χριστόφορος, Ευθυμίου Παναγιώτης, Κορδάτου Ευρύκλεια, Μπαζώνη Μαρία και Τσιλιμίγρας Ανδρέας. Τους μαθητές προπόνησαν οι: Καραχρήστος Χριστόφορος και Ράπτης Δημήτριος. Οι μαθητές κατασκεύασαν κινητή ανεμογεννήτρια με τη δυνατότητα ελέγχου εξ αποστάσεως.

“Συγχαρητήρια στους μαθητές και στους προπονητές των σχολείων μας και καλή επιτυχία στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό που θα διεξαχθεί 23-24 Φεβρουαρίου στην Αθήνα” σημειώνουν από κοινού οι Διευθυντές των Σχολείων και υπογραμμίζουν: “Στόχος αποτελεί οι μαθητές να αναπτύξουν την ικανότητά τους για ενεργή συμμετοχή σε ομάδες αναλαμβάνοντας συγκεκριμένους ρόλους, να εξοικειωθούν με τη διαδικασία επίλυσης προβλήματος και να εξερευνήσουν εμπράκτως τις έννοιες της μηχανικής και του αλγοριθμικού τρόπου σκέψης που σχετίζονται με τη δημιουργία και τον προγραμματισμό ρομποτικών κατασκευών.”

Τμήμα Ειδήσεων
Τμήμα Ειδήσεωνhttps://agriniovoice.gr
Ειδησεογραφία με έμφαση στο Αγρίνιο και την Αιτωλοακαρνανία. Επικαιρότητα, Θέσεις Εργασίας, Παναιτωλικός, Μικρές Αγγελίες. Με την υποστήριξη της Εβδομαδιαίας Εφημερίδας της Αιτωλοακαρνανίας «Αναγγελία».
spot_img

Διαβάστε επίσης: