2ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών με θέμα «Αγροτικά Προϊόντα και Μεταποίηση» διοργανώνει το «ΜΒΑ Διοίκησης Επιχειρήσεων Τροφίμων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων σε συνεργασία με την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ. Το Συμπόσιο θα γίνει το Σάββατο 25 Μαΐου 2013, στο Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας.

Κορυφαία επιχειρηματικά στελέχη και πανεπιστημιακοί θα παρουσιάσουν και θα σχολιάσουν επιτυχημένες στρατηγικές Μάρκετινγκ από Ελληνικές επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών.

Το Συμπόσιο έχει δύο κεντρικούς θεματικούς άξονες

  1. Ο πρώτος θεματικός άξονας επικεντρώνεται στην «Μεταποίηση των Αγροτικών Προϊόντων» των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία.
  2. Ο δεύτερος θεματικός άξονας έχει σαν θέμα «Παράγω στην Ελλάδα» και θα παρουσιαστεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η πανελλήνια έρευνα «Ελληνικό Προϊόν και Καταναλωτής», των κ.κ. Γεώργιου Μπάλτα, Καθηγητή Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Προκόπη Θεοδωρίδη, Επίκουρο Καθηγητή Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Δυτικής Ελλάδας.

Δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης ΕΔΩ.

Ενεργειακό Νόρα Καρατσικάκη - Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος